FAQ

Heeft u een vraag?

De meest gestelde vragen en antwoorden

Reserveren & annuleren

U kunt eenvoudig online reserveren via de link op onze website. Lukt dit niet, stuur ons een e-mail naar reservering@restaurantculina.nl. Voor last-minute reserveringen kunt u ons het beste telefonisch bereiken.

Heeft u online gereserveerd, dan vindt u in de bevestigingsmail een link om zelf te annuleren. Bij telefonische of e-mailreserveringen kunt u ons bellen of mailen. Moet u annuleren op dezelfde dag, neem dan telefonisch contact met ons op.

Ja, u ontvangt een bevestiging per e-mail. Controleer ook uw spambox. Heeft u niets ontvangen, neem dan contact met ons op via reservering@restaurantculina.nl of bel ons.

Allergieën & dieetwensen

Op onze website vindt u een allergenenlijst bij de menukaart. Ook kunt u de QR-code op de menukaart scannen. Geef bij uw reservering altijd dieetwensen door, dan houden we hier rekening mee.

Ja, we hebben een beperkt aantal vegetarische en veganistische gerechten. Het is helaas niet mogelijk om buiten deze selectie extra uitzonderingen te maken.

Betalen

U kunt bij ons betalen met pin, creditcard of contant. Onze voorkeur gaat uit naar pinnen. Apart afrekenen per persoon is niet mogelijk.

Alleen bedrijven kunnen op rekening dineren. De aanvraag moet vooraf worden gedaan en goedgekeurd. Hiervoor gelden specifieke voorwaarden.

Cadeaubonnen

Ja, u kunt bij ons dagelijks vanaf 9:00 cadeaubonnen kopen, vanaf €20 tot €300. Bestellen op afstand kan via info@boutiquehotelenkhuizen.nl, waarna we contact met u opnemen.

Nee, we accepteren alleen onze eigen cadeaubonnen.

Eten & drinken

Nee, dranken zijn niet inbegrepen. Voor groepen vanaf 10 personen bieden we een all-in drankenarrangement.

Tijdens het diner werken we uitsluitend met ons all-you-can-eat concept. Voor lunch serveren we à la carte.

Ja, ons ontbijtbuffet is ook toegankelijk voor niet-hotelgasten. De prijs is €15,00 p.p. (ook vegan/lactosevrij beschikbaar). Reserveren vooraf is gewenst.

Kinderen

Ja, kinderen zijn welkom en we hebben kinderstoelen beschikbaar. Er zijn echter geen speciale faciliteiten. Uit veiligheidsredenen mogen kinderen niet rondrennen of bij de robots staan.

Honden & mindervaliden

Honden zijn niet toegestaan binnen. Op het voorterras zijn honden welkom.

Ja, ons restaurant is rolstoeltoegankelijk. We beschikken echter niet over een invalidentoilet. Geef het bij reservering aan als u met een rolstoel komt, zodat we een geschikte plek kunnen reserveren.

Overig

Ja, ons terras is geopend bij goed weer. Hier kunt u lunchen of borrelen, maar niet dineren.

Onze robots helpen met het rondbrengen en ophalen van gerechten, zodat onze medewerkers meer tijd en aandacht voor de gasten hebben. Dranken en gerechten worden altijd door onze collega’s aan tafel geserveerd.

Voor de deur kunt u in de blauwe zones (max. 3 uur) parkeren. Voor langer parkeren kunt u terecht bij station Enkhuizen, op ca. 200 meter loopafstand.

We staan open voor suggesties en feedback. Stuur ons een e-mail en we zullen hier serieus op reageren.

Ja, we zijn regelmatig op zoek naar nieuwe collega’s. Bekijk onze pagina Werken bij Culina voor meer informatie.

Reserveer bij Restaurant Culina

Via onderstaand formulier kun je eenvoudig een tafel reserveren. Vul je gegevens in en wij bevestigen je boeking zo snel mogelijk.